Mihin tarvitset tukeaEtäpalvelu
Etäpäivitys kategoriassa Etäpalvelu
- Kuinka kauan etäpäivitys kestää?
- Kuinka monta kertaa voin valita kodinkoneen näytöstä vaihtoehdon myöhemmin?
- Kun kytken kodinkoneen virran päälle, näyttö kysyy etäpäivityksestä. Miten voin ottaa etäpäivitykset pois käytöstä?
- Mistä löydän tietoja etäpäivityksen sisältämistä muutoksista?
- Mistä tiedän, että etäpäivitys on saatavilla?
- Mitä tapahtuu, jos etäpäivityksen aikana tulee sähkökatko tai kodinkoneen virta katkaistaan?
- Mitä tapahtuu, jos jokin kodinkoneen ohjelma on jo käynnissä?
- Olen ostanut etäpäivitysvalmiuksisen kodinkoneen. Milloin ja miten saan etäpäivityksiä?
- Voiko etäpäivityksen keskeyttää?
- Voiko etäpäivityksen tehdä ilman kodinkoneen verkottamista/WLAN-yhteyttä?
- Voinko käynnistää etäpäivityksen Miele-sovelluksella?
- Voinko käyttää kodinkonetta etäpäivityksen aikana?
- Voinko palauttaa kodinkoneen ohjelmiston etäpäivitystä edeltävään tilaan, jos en pidä etäpäivityksen tuomista muutoksista?
Yhteydenottolomake
Esitä pyyntösi yhteydenottolomakkeella. Miele-huolto ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake