Tietoa meistä
On monta hyvää syytä valita Miele.
Brändilupaus: Immer Besser
Monet hyvät syyt puhuvat Mielen puolesta. Miele on noudattanut brändiupaustaan Immer Besser, "Yhä Paremmin" perustamisvuodestaan 1899 lähtien. Se tarkoittaa seuraavia asioita: Pyrimme tekemään kaiken paremmin muihin verrattuna ja kehittämään omaa toimintaamme jatkuvasti. Asiakkaillemme tämä tarkoittaa rauhoittavaa varmuutta siitä, että he ovat Miele-tuotteen valitsemalla tehneet hyvän päätöksen, todennäköisesti koko loppuelämän ajaksi.
Poikkeuksellinen laatu
Kaikki Miele-kodinkoneet, pyykinuollosta, imurointiin ja keittiön laitteisiin käyvät läpi huolellisen testauksen ennen markkinoille pääsyään. Saksalaisen Stiftung Warentestin ja muiden pohjoismaisten testi-instituutien myöntämät lukuisat testivoitot osoittavat, että Miele on paras vaihtoehto.
Miele-muotoilu
Muotoilumme edustaa innovatiivisuutta, arvokkuutta ja ajatonta eleganssia. Se muovaa ihmisen ja tuotteen välistä suhdetta, vastaa odotuksiin, helpottaa käsittelyä ja herättää luottamusta. Lukuisat tuotteillemme myönnetyt design-palkinnot osoittavat, että Miele on onnistunut tässä erityisen hyvin.
Kestävä kehitys
Pidetään huolta ihmisistä ja ympäristöstä ja harjoitetaan liiketoimintaa vastuullisesti, tulevia sukupolvia varten. Sitä kestävä kehitys meille tarkoittaa. Tarkemmin sanoen, me haluamme varmistaa, että tuotteemme ja tuotantoprosessimme ovat energiatehokkaita ja säästävät luonnovaroja, ja samalla ottaa vastuun työntekijöistämme ja yhtiöstämme. Miele on voittanut Saksan kestävän kehityksen palkinnon, on jäsenenä YK:n Global Compact ‑vastuullisuusaloitteessa ja on allekirjoittanut “Diversity Charter” ‑monimuotoisuussopimuksen.
REACH – Tietoa vaarallisista kemikaaleista
Tietoa vaarallisista kemikaaleista eurooppalaisen asetuksen 1907/2006 33 artiklan mukaisesti
Historia
Kaksi perhettä, yksi yhtiö: insinööri Carl Mielen ja liikemies Reinhard Zinkannin yli 125 vuotta sitten perustama Miele on vielä nykyäänkin tämän kaksikon jälkeläisten omistuksessa. Miele ja Zinkann toivat 11 työntekijänsä, 4 sorvin ja yhden porakoneen voimin markkinoille ensimmäiset separaattorinsa ja voikirnunsa vuonna 1899 Herzebrockissa, Saksassa. Heidän ohjenuoransa, “Immer Besser”, “Yhä paremmin”, toimii yhtiön johtoajatuksena vielä tänäkin päivänä.
Miele maailmalla
Itäisestä Westfalenista kaikkialle maailmaan: Mielellä on nyt tytäryhtiöitä lähes 50 maassa/alueella ja saman verran maahantuojia 50 eri markkinoilla.