Mihin tarvitset tukeaUuni

Tunnistus ei onnistu (Smart Food ID)

Uunin näyttöön tulee Smart Food ID (SFID) -tunnistusta käytettäessä Tunnistus ei onnistu.

Yhteysongelma.

Jos internetyhteys katkeaa tunnistusvaiheen aikana, laite ei tunnista kypsennettävää eikä ehdota mitään ohjelmaa.

Tarkista internetyhteys.

  • Miele-sovellus:

    Tarkista yhteys ja muodosta se tarvittaessa uudelleen esim. seuraamalla laitteen tilaa Miele-sovelluksessa.

    Saat yhteyden tilan näkyviin seuraavasti:

    • Avaa Miele-sovellus.

    • Valitse Laitteet-kohdasta haluamasi kodinkone.

      Jos yhteyttä ei ole, näet sen nyt.

  • WLAN-yhteyden voimakkuus:

    Varmista, että WLAN-signaalin voimakkuus on riittävä, esim. Miele-sovelluksen FoodView-toiminnon avulla.

Käynnistä kypsennettävän tunnistus uudelleen avaamalla ja sulkemalla uunin luukku.

Jos tunnistus ei edelleenkään onnistu, tarkista, onko uuniisi saatavilla ohjelmisto- tai moduulipäivityksiä:

  • Siirry valikon kohtaan Asetukset.

  • Asenna saatavilla olevat päivitykset.

  • Tarkista Miele-sovelluksesta, onko saatavilla moduulipäivityksiä.

  • Asenna saatavilla olevat moduulipäivitykset.

  • Varmista, että ELP ID:tä käytettäessä versio on vähintään 05165 V5432 ja XKM ID:tä käytettäessä versio on vähintään 36097. Nämä versiot ja sitä uudemmat tukevat Smart Food ID:tä.

Käyttöohje

Käyttöohje

Tästä löydät Miele-laitteidesi käyttöohjeet.
Lue lisää
Varaa teknikko

Varaa teknikko

Otamme korjauspyyntöjä vastaan verkossa ja puhelimitse
Varaa huoltokäynti
Yhteydenottolomake

Yhteydenottolomake

Esitä pyyntösi yhteydenottolomakkeella. Miele-huolto ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake