Mihin tarvitset tukeaKahvi

Virhe F10

Kahviautomaatin näytössä näkyy virhe F10.

Laite ei saa vettä.

Ota vesisäiliö ulos.

Täytä vesisäiliö raikkaalla juomavedellä.

Aseta vesisäiliö takaisin paikalleen.

Laitteet sarjanumerosta 152922013 alkaen:

  • Tarkasta tulovesiventtiilin sihti. Tulovesiventtiilin sihti sijaitsee vesisäiliön syvennyksessä.

  • Jos sihti on likainen, puhdista se. Puhdista sihti pelkällä lämpimällä vedellä ilman pesuainetta, niin vältyt makuhaitoilta.

  • Suorita kalkinpoisto.

Jos virhe ei korjaantunut, ota meihin yhteyttä tai varaa huolto verkossa.

Perusteelliseen ja hellävaraiseen kalkinpoistoon suosittelemme laitettasi varten kehitettyjä Mielen kalkinpoistotabletteja, ks. kuva. Kun hoidat laitettasi hyvin, se toimii luotettavasti vuosia.

Käyttöohje

Käyttöohje

Tästä löydät Miele-laitteidesi käyttöohjeet.
Lue lisää
Varaa teknikko

Varaa teknikko

Otamme korjauspyyntöjä vastaan verkossa ja puhelimitse
Varaa huoltokäynti
Yhteydenottolomake

Yhteydenottolomake

Esitä pyyntösi yhteydenottolomakkeella. Miele-huolto ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Yhteydenottolomake