Olet luonut mobiililaitteisiisi useita eri käyttäjätilejä.
Kirjaudu kaikilla mobiililaitteilla sisään samalla käyttäjätilillä.
Miele-kodinkoneet eivät näy Miele-sovelluksessa.
Kirjaudu kaikilla mobiililaitteilla sisään samalla käyttäjätilillä.
Käynnistä Miele-kodinkoneesi Access-Point. Kokeile jotain seuraavista vaihtoehdoista.
Vaihtoehto 1:
Valitse Asetukset > Miele@home > asenna > Yhteydenmuodostustapa sovelluksella.
Tulos: Miele-kodinkone käynnistää koneen oman Access-Pointin 30 minuutin ajaksi.
Vaihtoehto 2:
Palauta moduulin tehdasasetukset, ks. Tiedonsiirtomoduuli XKM3100W – Käynnistä uudelleen ja palauta tehdasasetukset.
Kytke kodinkoneen virta päälle.
Valitse Asetukset > Verkotus päällä.
Tulos: Miele-kodinkone käynnistää koneen oman Access-Pointin 30 minuutin ajaksi.
Vaihtoehto 3:
Palauta moduulin tehdasasetukset, ks. Tiedonsiirtomoduuli XKM3100W – Käynnistä uudelleen ja palauta tehdasasetukset.
Tulos: Miele-kodinkone käynnistää koneen oman Access-Pointin 30 minuutin ajaksi.
Valitse Asetukset > WLAN > Miele-laitteen WLAN.
Kodinkoneen WLANin nimi on aina: Miele@home-konemalli, esim. Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Jos konemalli ei näy oikein, sähköistä arvokilpeä ei ole täytetty oikein. Huoltoteknikon on korjattava sähköinen arvokilpi. Ota yhteys asiakaspalveluumme.
Muodosta yhteys kodinkoneeseen arvokilvestä löytyvän sarjanumeron avulla.
Katkaise yhteys koneen omaan access pointiin ja poista tai ohita access point.
Palauta moduulin tehdasasetukset uudelleen, ks. Tiedonsiirtomoduuli XKM3100W – Käynnistä uudelleen ja palauta tehdasasetukset.
Kirjaudu ulos Miele-sovelluksesta.
Kirjaudu tunnuksillasi uudelleen Miele-sovellukseen.
Palauta kodinkoneen verkkoasetukset tehdasasetuksiin.
Verkota kodinkone uudelleen (muodosta laitepari).